**..** صـــــــــدای مــن **..**

پژوهشکده ایرانیان

**..** صـــــــــدای مــن **..**

پژوهشکده ایرانیان

مینچ

 

بازی مینچ یک بازی ساده و جذابی است که همه ما حتی برای یکبار در جمع دوستان یا خانواده ی خود برای گذراندن وقتمان به صورت تفریحی انجام دادیم. آماری که من خودم از علاقه مندان این بازی گرفتم  در حدود 90% افرادی که این بازی را انجام می دادند شانس را جو حاکم این بازی می دانستند و بقیه معتقد بودند که خودشان سرنوشت این بازی را تعیین می کنند.  

بازی مینچ که با یک تاس 6 وجهی که اعداد 1تا 6 روی آن به صورت نقطه ، نقطه  واقع است حداقل با 2 بازیکن و حداکثر با 4 بازیکن صورت می گیرد و بازیکن برای شروع بازی باید 6 بیاورد تا وارد بازی شود.

تا حالا شده به فکر این بیفتید که بتونید از پشت رایانه به این بازی بپردازید ؟؟؟

جواب این سوال شما را برنامه نویس جوان ملقب به MANAFA پاسخ داده و برای کاربران عزیز این امکان را قرار داده تا عزیزان علاقه مند بتوانند این بازی را همچون بازی های دیگر به علاقهمند های خودشان اضافه کنند. 

 

 

از جمله ویژگی های این بازی SETUP  ساده و همچنین منوی کاملا فارسی است. نسخه اول این بازی با تنظیماتی ساده یعنی عوض کردن تصویر زمینه مورد علاقه حین بازی است که در اختیار عزیزان قرار می گیرد.

امیدوارم این بازی که کاملا بازی ایرانی است و توسط برنامه نویسان ایرانی درست شده است نظر شما را جلب کند.

 

 

 

 حجم فایل : ۳۴۵کیلوبایت

 پسورد : www.3dayeman.blogsky.com

برای دانلود کلیک کنید .

نظرات 2 + ارسال نظر
پریسا سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 21:11 http://www.sparisah.blogfa.com/

سلام آقا هادی
ممنون که بهم سر زدی
من این بازی را خیلی دوست دارم دانلودش کردم امیدوارم وقت بازی کردن را پیدا کنم
من دوباره آپم

قاقالیلی پنج‌شنبه 4 تیر 1388 ساعت 20:25

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد